Monday, April 26, 2010

Si Dia Yang Ku Chenta…













1- Dear kt ne 2?

2- Dear Ngan sape 2?

3- Dear jgn curang2 tau..

4- Hensemnya Dear…(= (=

Haaaa….benda2 ni yang slalu aku dengar tiap hari..24/7..camana la chentaku bole tahan cakap semua 2 hari2 ya?yang paling best ayat yang last 2 la….x bole ku tahan kambang ku..haha

Aku x pernah sedar yang selama ni aku sudah mempunyai pasangan yang cukup memahami kehendakku, perasaanku; Dia juga la yang slalu comfortkn aku klu aku ada masalah..kenapa la sudah 2 tahun baru aku sedar?haih..heran betol aku..kenapa la otak ku beku betol..??nasib bek la si Dia ni boleh bertahan juga dgn perangaiku..klu x habis la..confirm break awl2 suda..)=

Sumarni@kangkung@belacan@busuk , engkau la la pujaan ku..thanx 4 ur effort..thanx 4 ur love..walau apa pun yang terjadi, i hope that one day, all the problems that we faced right now will end happily as we hope..InsyaAllah..^_^


No comments: